23 september 2014

Nu var de dags.....snart

Hej alla där ute, gamla som nya, kända som okända! :)

Nu sitter man på tåget mot GBG. Har idag och igår var på grimman hela dagarna. 1orna har haft HLR samt WMI med Lena. Jag har kollat på och varit biträdande fotograf åt Annki när de har övat och då fått fräsha upp mitt minne något inom sjukvård. Idag har jag under eftermiddagen "föreläst" för dem om hösten med fokus på Jukkasjärvi och ICEHOTEL samt Nepal. Gav dem även en kort verision på Kilimanjaro och Kebnekaise. Så nu väntar de med spänning på bilder från Kilimanjaro och Afrika över lag. Visade inga bilder från någonstans för att inte spoila för mkt. Vi kollade bara in de olika ställernas hemsida lite snabbt.

Men imorgon Onsdag lyfter planet 12.20 och torsdag morgon sätter jag min fot i Asien(Nepal) igen. Vad säger du Joakim Jönsson skall vi vinka och se om vi ser varandra. Hur svårt kan de vara lixom?

Härlig klass, nära till skratt och trevliga!

Killen, OUT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar