01 oktober 2013

REUNION PARTY! för EF studenter!

Hejsan alla i klassen och alla andra som läser bloggen!

Jag har verkligen haft fullt upp här på EF kontoret i Stockholm. Måste säga jag absolut älskar att bo här uppe i huvudstaden igen. Jag absolut lova att jag har bland dom finaste utsikterna av Stockholm stad utanför mitt fönster! Så fort det är fint väder går ut och äter min lunch nere vid bryggan vid Djurgården.

Ifrån början har min del av praktiken handlar mycket om sälj och marknadsföring. En av de större eventen vi har jobbat med är nämligen EF REUNION PARTY för alla de studenter som då vart iväg under sommaren. Vi hade verkligen studenter som flugit och åkt buss och tåg ifrån både södra o norra Sverige ända till Stockholm. Mitt jobb under detta eventet har vart många men en av det roligaste var att jag fick ta ansvar för alla transfer guiderna och hålla min första transfer ner till Malmö.  Det gick jätte bra, o som tur va tappade jag inte bort några barn på vägen! =P hihi Men tänkte vissa er ett härligt film klipp ifrån just Réunion Party.




Jag har även jobbar mycket med Ambassadörerna som ett program för EF studenter som åkt iväg på en resa med EF innan. De hjälper oss på EF med att marknadsföra och andra större event. De här ambassadörerna har stort hjärta för EF och är super duktiga och viktiga personer för EF språkresor. Så tänkte vissa lite vad för arbets uppgifter och vad gjort under det senaste två månaderna.





 Här är vi en av många Ambassadörs träffar där vi går ut och har en Street Action. 





Här e vi ute med EF's rosa buss, som åker igenom hela Europa och besöker skolor. 



Här e ju då jag! =P jag vill bara mest tacka för mig och säga att saknar er alla i klassen otroligt mycket!!!!! Jag längtar verkligen till återträffen i Grimslöv! Jag hoppas vi ses snart alla ni som e ute reser!
Här kommer en liten rolig och fin film klipp ifrån hur roligt man kan ha det när man åker iväg på en resa med EF Språkresor!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar