14 oktober 2013

Välkommen till Scandic Billingen...

... du pratar med Ida.

Det känns som att jag svarat i telefon stup i ett de sista dagarna. Jag kan sen oftast inte svara på de frågor som ställs utan jag får koppla vidare till andra och så får stackaren i telefonen upprepa allt en gång till. Men ibland händer det att jag kan svara på frågan och då blir jag ju bara så stolt!

Tiden går sjukt fort och jag är redan inne på sista veckan här i Skövde. Det känns skönt att det snart är slut men samtidigt lite tråkigt då jag trivs väldigt bra här med boende hos pojkvännen och fritiden med gymmet och livräddarträningar.

Hotellet är gammalt och fint i en k-märkt byggnad mitt i centrala Skövde. Varje dag pendlar jag med bussen till Skövde vilket tar ca 40 min och sedan ligger hotellet bara på andra sidan gatan av resecentrum. Smidigt :)

Jag har lärt mig ut-/incheckning så där kan jag hjälpa till lite och har gjort ett par bokningar men då med lite hjälp. Det är så SJUKT mycket pop-up fönster som man ska klicka vidare och fylla i massa koder och nummer så jag håller inte reda på allt utan får ofta fråga om hjälp. Men lite har jag lärt mig.


Ett fruktfat och lite rött till en gäst som många år bott här för jobbet men som nu ska gå i pension. En fin gest.







VIP-påsar till de gäster som har bott så mycket på Scandic-kedjan att de är Top-floor gäster. Då bor man mycket på hotell...





Jag är lite besviken på maskoten på Sigge. När jag var liten såg han ut såhär:


Men någonting hände och nu ser han inte längre ut som en igelkott... 



Nästa vecka är det kursträff på skolan och DET ser jag verkligen fram emot att träffa klassen igen!! Nu är inte alla där men de som är där ska bli superkul att träffa. !! :)

Tack för mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar