05 september 2013

37 grader och sol!

Turkiet

Då var man på plats sen snart två veckor, herregud vad tiden går fort!
Jag har fått följa med guiderna härnere över hela Side och lärt mig massor :)
Det bästa med att få jobba för Solresor är att man som reseledare får göra precis allt.
Som reseledare får jag både köra transfers, hålla i välkomstmöten och hotellservice, utflykter och jobba på kontoret. Det är det som gör det här jobbet så spännande, man får testa på allt och träffa alla gäster.

Jag har snart "studdat" färdigt och ska få testa på att köra min första transfer på lördag morgon. Det känns både spännande och väldigt nervöst. Men jag tror det kommer gå bra! 

Sen skadar det ju aldrig att man bor i ett land där det snart inte har regnat på ett par månader och att solen strålar in genom fönstret varje morgon, kan man ha ett bättre jobb?
Såhär kan det se ut när man "studdar" en utflykt :) Här befinner jag mig uppåt  Taurusbergen i Turkiet vid ett ställe som heter Pamukkale även kallat för bomullsborgen :)

Hoppas det går bra för er alla andra så ses vi snart igen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar