20 juni 2013

Intervju för Solresor!

Hejsan! Mitt första inlägg här på bloggen! spännande :)

Precis som för mina klasskamrater har tiden gått fort sedan vi slutade  på Grimslövs Folkhögskola.
Jag har hunnit göra en massa saker! Har varit turist i London i nästan två veckor och fått pröva på allt från Steak&Kidney Pie till att förvirrat försöka lista ut vilken tube jag ska ta härnäst.

Men det mest spännande hittills var nog intervjun jag var på för Solresor på deras huvudkontor i Malmö.
Det hela pågick i fyra timmar som inleddes med ett föredrag om företaget, gruppdiskussioner, enskilda samtal och även ett välkomstmöte som jag fick framföra själv! Det var lite nervöst!

Hela dagen var väldigt rolig och vi får väl se vart jag hamnar och vad jag gör till hösten när praktiken drar igång! 

Stay tuned...
/ Britt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar