21 juli 2013

Det blir EF språkresor för i höst!

Hejsan klassen och alla blogg läsare!

Nu är det så att jag äntligen kommit fram till ett beslut om vad jag ska göra under tredje terminen. Jag fick ju chansen att få praktisera på en turist byrå nere i södra Tyskland. Men också att välja att praktisera på ett av EF språkresor kontor i Stockholm. Jag har nu valt för att gå med EF språkresor och där med flytta tillbaka till min hemstad. Jag väljer att inte dela upp praktiken också för jag vill ha en större chans att få en anställning när jag gjort klart min praktik.

Så detta kommer bli en jätte spännande period nu fram över! Jag hoppas allt är bra med er i klassen och att ni ska veta jag saknar er massor och kan knappt vänta till att träffa er snart igen!

Pussar och kramar ifrån Nathalie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar